close

真是充滿活力的一首歌!
boys交叉演唱歌詞的方式也相當可愛呢xDDD

 

[Luke:]
She sits at home with the lights out

她坐在熄燈的暗房中

Seeing life in different colours

看見自己五彩繽紛的生活在眼前閃過

I think its time that we wake up

我想是時候振作了

So let me take you away

所以讓我帶著你離開

 

[Calum:]
We can run down the street

我們可以狂奔到街上的盡頭

 


[Michacl:]
With the stars in our eyes

星星會在我們的眼中閃閃發亮

 


[Calum:]
We can tear down this town

或者乾脆拆了這個小鎮

 


[Luke:]
In the dark of the night

趁著夜深人靜的時候

 

[Calum:]
Just open the door

你只要打開門就好了

 


[Michacl:]
We’ve got time on our side

我們有足夠的時間

 


[All:]
We can make it out alive

我們可以自已決定方向

Hey we’re taking on the world

我們能掌握整個世界

I’ll take you where you wanna go

我會帶你去任何你想去的地方

Pick you up if you fall to pieces

在妳狠狠摔倒時接住妳

Let me be the one to save you

讓我成為唯一能拯救你的人

Break the plans we had before

打散所有我們計畫好的

Let’s be unpredictable

讓我們出乎所有意料之外

Pick you up if you fall to pieces

在妳狠狠摔倒時接住妳

Let me be the one to save you

讓我成為唯一能拯救你的人

 


[Luke:]
It took so long to convince you

花了好多時間說服你

I knew I had to show my colours

我知道我得展現自己的誠意

You never wanted to be rescued

但你從來不想要別人幫你

But now we’re drifting away

而且我們正在漸行漸遠

 


[Calum:]
We can run down the street

我們可以狂奔到街上的盡頭

 

[Michacl:]
With the stars in our eyes

星星會在我們的眼中閃閃發亮

 

[Calum:]
We can tear down this town

或者乾脆拆了這個小鎮

 

[Luke:]
the dark of the night

趁著夜深人靜的時候

 

[Calum:]
Just open the door

你只要打開門就好了

 

[Michacl:]
We’ve got time on our side

我們擁有足夠的時間

 

[All:]
We can make it out alive

我們可以自己決定方向

Hey we’re taking on the world

我們可以掌握整個世界

I’ll take you where you wanna go

帶妳去任何你想去的地方

Pick you up if you fall to pieces

在妳狠狠摔倒時接住妳

Let me be the one to save you

讓我成為唯一能拯救你的人

Break the plans we had before

打亂所有我們計畫好的

Let’s be unpredictable

讓我們出乎所有意料之外

Pick you up if you fall to pieces

在妳狠狠摔倒時接住妳

Let me be the one to save you

讓我成為唯一能拯救你的人

 


[Calum:]
Earthquakes won’t wait for another day

災難不會選擇其他的日子降臨

Don’t say I know I never said it

不要告訴我你從沒聽我提過

I never said it, oh

從沒聽我說過

One day we can make it out alive

總有一天我們一定可以自己決定方向

 


[All:]
Hey we’re taking on the world

我們可以掌握整個世界

I’ll take you where you wanna go

帶妳去任何你想去的地方

Pick you up if you fall to pieces

在妳狠狠摔倒時接住妳

Let me be the one to save you

讓我成為唯一能拯救你的人

Break the plans we had before

打散所有我們計畫好的

Let’s be unpredictable

讓我們出乎所有意料之外

Pick you up if you fall to pieces

在妳狠狠摔倒時接住妳

Let me be the one to save you

讓我成為唯一能拯救你的人

 

So let go!

所以趕快出發吧!

Till’ we've lost control

直到我們失去控制

And we’ll stumble through it all

還有被絆倒之前

Let’s do something new and unpredictable

做一些我們從沒試過 還有會出乎所有意料之外的事

 

 

西洋 知音 FaceBook:
http://www.facebook.com/bloggerlovemusic

歡迎按讚加推廣↑

arrow
arrow

    Lukey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()