close

好可愛又好甜蜜的一首歌

有種淡淡的失落感.....((是因為只有Luke跟Calum兩個人唱嗎xD

 

 

[Luke:]
I can't remember the last time I saw your face

 我記不得自己最後一次看到你的臉

 I feel so lonely and I'm in a crowded space

 當我佇立在人群中 感到前所未有的孤獨

 You left with me without direction

 你離開我時也帶走了我的方向感

 

Cause I've been from place to place

 我一直在相同的地方打轉

 Trying to bring you back

 試著讓你回到我身邊

 I've walked for days and days

 我已經走了很長一段時間

 Cause I can't face the fact

 因為我還不想面對失去你的事實

 

That nothing is better than you

 已經沒有什麼能比的上你

 

 I'm coming because I need to find you

 我不斷前進是為了要找到你

 Is anybody there who can rescue

 這裡有沒有任何人能給我支援

 Somebody like me

 有沒有人和我一樣

 Cause I'm just waiting

 正在等待

 For somebody like you

 等待一個像你這樣的人

 Somebody like you

 一個像你這樣的人

 

 Cause without you I'm a lost boy

 因為沒有你我就不知該如何是好

 

Without you I'm a lost boy

 沒有你我就不知所措

 Come find me I'm a lost boy

 來找我 我是迷失方向的男孩

 

Cause without you I'm a lost boy

 少了你我就是個迷失的男孩

 

 [Calum:]

I can't remember the last time I heard your voice

 我想不起來自己最後一次聽見你的聲音

 I'm sat in silence livin in a world of noise

 我在這嘈雜的世界中保持沉默

 Cause you were perfection

 因為你是最好的

 

 [Luke:]

'Cause I've been from place to place

 我一直在相同的地方打轉

 Trying to bring you back

 試著讓你回到我身邊

 I've walked for days and days

 我已經走了很長一段時間

 Cause I can't face the fact

 因為我還不想面對失去你的事實

 

That nothing is better that you

已經沒有什麼能比的上你

 

 I'm coming because I need to find you

 我不斷前進是為了要找到你

 Is anybody there who can rescue

 這裡有沒有任何人能給我支援

 Somebody like me

 或是和我一樣

 Cause I'm just waiting

 正在等待

 For somebody like you

 等待一個像你這樣的人

 Somebody like you

 像你這樣的人出現

 

 Without you I'm a lost boy

 因為沒有你我就不知該如何是好

 Without you I'm a lost boy

 少了你我就不知所措

 Come find me I'm a lost boy

 來找我 我是迷失方向的男孩

 

Cause without you I'm a lost boy

 少了你我就是個迷失的男孩

 

[Calum:]

Come find me(x16)

 來找我(x16)

 

 [Luke:]

Without you I'm a lost boy

 沒有你我就不知該如何是好

 Without you I'm a lost boy

 沒有你我就不知所措

 Come find me I'm a lost boy

 來找我 我是迷失方向的男孩

 Cause without you I'm a lost boy

 少了你我就是個迷失的男孩

 

 I'm coming because I need to find you

 我不斷前進是為了要找到你

 Is anybody there who can rescue

 有沒有任何人能給我支援

 Somebody like me

 或是和我一樣

 Cause I'm just waiting

 正在等待

 For somebody like you

 等待一個像你這樣的人

 Somebody like you

 像你這樣的人

 

without you I'm a lost boy

 少了你我就是個迷失的男孩

 

 

西洋 知音 FaceBook:
http://www.facebook.com/bloggerlovemusic

 

點進粉絲團按讚+看更多好歌翻譯↑

arrow
arrow

    Lukey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()