close

大家好久不見

開學之後都好忙阿~

不過還是會努力抽空翻譯歌曲

謝謝所有瀏覽我文章的讀者:))

 

 


[All:]
Here's to teenage memories

那是我此生最棒的回憶

Here's to teenage.

沒有任何一件事能夠取代它

 


[Luke:]
Can I call, wake you up on a Sunday?

我可以打給你嗎?如果你有空的話

Late night I think we need to get away

我覺得我們可以偷偷溜出去一下

Headlights, hold tight, turn the radio loud (Turn the radio loud)

開燈 上車 把音響開到最大聲(再大聲都不夠)

 

 

Let me know where to go and I'll get you there

告訴我你想去哪 我馬上載你去

Tell the truth and I'll show you how to dare

和你分享那些我做過的蠢事

Flash lights held tight we can own this town

把這個小鎮變成專屬於我們的秘密基地

Never say goodbye

永遠都捨不得說再見

 


[All:]
So kiss me kiss me kiss me

所以吻我吧 吻我吧

And tell me that I'll see you again

什麼時候可以再看到你呢?

'Cause I don't know if I can let you go

如果我有辦法讓你離開 就告訴我吧

 


So kiss me kiss me kiss me

然後再吻我吧 吻我吧

I'm dying just to see you again

我願意犧牲性命 只要能再見你一面

Let's make tonight the best of our lives (yeah)

現在 讓今晚成為我們最難忘的回憶

 


Here's to teenage memories

讓我們回想那段美好的時光

Here's to teenage memories

讓自己回到那段美好的時光

 

 

[Calum:]
Close your eyes you'll be mine and it's alright

如果閉上眼睛 你第一個想到的是我 那就沒問題

Take a breath no rest til the sunrise

停下來喘口氣 別急 日出會等我們

Heartbeat so sweet when your lips touch mine

心跳著甜蜜的節拍 當你的唇碰到我的

 

We don't have to go home right now

我們不需要現在就回家

But we're never gonna stop cause we're dreaming out loud

不過就算分開 我們也會在夢裡相遇

We know what we want, we know we're gonna get it somehow

我們都知道彼此想要什麼 而我們總會有辦法的

 

Never say goodbye

永遠捨不得說再見

 


[All:]
So kiss me kiss me kiss me

所以吻我吧 吻我吧

And tell me that I'll see you again

什麼時候可以再看到你呢?

'Cause I don't know if I can let you go

如果我有辦法讓你離開 就告訴我吧

 

So kiss me kiss me kiss me

然後再吻我吧 吻我吧

I'm dying just to see you again

我願意犧牲性命 只要能再見你一面

Let's make tonight the best of our lives (yeah)

現在 讓今晚成為我們最難忘的回憶

 


Here's to teenage memories

多美好的夜晚

Here's to teenage memories

多美好的回憶

 

So kiss me kiss me kiss me

吻我吧 吻我吧

And tell me that I'll see you again

我還有機會看到你嗎?

'Cause I don't know if I can let you go

如果我現在讓你走 我們能再見面嗎

 

So kiss me kiss me kiss me

吻我吧 吻我吧

I'm dying just to see you again

我願意犧牲性命 只要能再見你一面

Let's make tonight the best of our lives (yeah)

讓今晚成為我們最難忘的回憶

 

Here's to teenage memories

這是我此生最棒的一晚

Here's to teenage memories

這是我此生最棒的回憶

Here's to teenage memories

沒有任何事能取代它

 

 

西洋 知音 FaceBook:
http://www.facebook.com/bloggerlovemusic

歡迎按讚+推廣↑

arrow
arrow

    Lukey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()