close

被這首歌感動到了:)

真的是用音樂在說故事呢:))

 

 

I text a postcard, sent to you

我寄了一張明信片

Did it go through?

它有成功到達你的手上嗎?

Sending all my love to you

你有收到我滿滿的愛嗎?

You are the moonlight of my life every night

你就像是在夜晚伴隨我入眠的月光

Giving all my love to you

我的愛全都歸你

 

My beating heart belongs to you

我跳動的心也屬於你

I walked for miles til I found you

不管距離多遙遠我都會找到你

I'm here to honor you

我在這裡向你致敬

If I lose everything in the fire

就算我的一切全都燃燒殆盡

I'm sending all my love to you

我還是會繼續愛著你

 


With every breath that I am worth

我每一次的呼吸都是為了你

Here on Earth

在這個地表上就只為了你

I'm sending all my love to you

你有收到我滿滿的愛嗎?

So if you dare to second guess

如果你還在懷疑我對你的感情

You can rest assured

不用擔心

That all my love's for you

我會再證明一次我的愛

 

My beating heart belongs to you

我跳動的心屬於你

I walked for miles til I found you

不管距離多遙遠我都會找到你

I'm here to honor you

我在這裡向你致敬

If I lose everything in the fire

就算我的一切全都燃燒殆盡

I'm sending all my love to you

我還是會繼續愛著你

 

My beating heart belongs to you

我跳動的心屬於你

I walked for miles til I found you

不管距離多遙遠我都會找到你

I'm here to honor you

我在這裡向你致敬

 

If I lose everything in the fire

即使我的一切全都燃燒殆盡

Did I ever make it through

我對你的愛永遠不會熄滅

 

 

 

西洋 知音 FaceBook:
http://www.facebook.com/bloggerlovemusic

 

點進去按讚+欣賞更多好歌↑

arrow
arrow

    Lukey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()