close

很輕快的吉他伴奏:)

聽完整首歌都快融化了阿~

 

 

If you ever need to cry

如果妳需要哭泣來宣洩悲傷

I'll wipe the tears right from your eyes

我會替妳拭去淚珠

Oh yes, I will

是的 我會

 

If you can't fall asleep at night

如果妳在夜晚失眠

I'll sing to you a lullaby

我會替妳唱一首搖籃曲

Oh yes, I will

是的 我會

 

Can I be your gentleman?

能讓我成為妳的專屬紳士嗎?

I'll be as gentle as I can

我會用最溫柔的方式對待妳

Girl, what will it take?

女孩 需要我為妳做些什麼嗎?

To be your gentleman

讓我成為你的專屬紳士

To be your gentleman

悉聽尊便

I swear I'll be the luckiest man

我保證我會是世界上最幸運的男人

If I can be your gentleman

如果我能成為妳的專屬紳士

 

I wanna be the one you hug

我想要成為妳唯一的歸屬

When the world is just too much

當這世界的複雜令妳感到混亂

 

Oh what you say?

噢 妳說什麼?

 

I wanna be the one you trust (trust)

我想要成為妳信得過的人

I'll keep your secrets between us

守住我們之間的秘密

 

Oh what you say?

噢 妳說什麼?

 

Can I be your gentleman?

我能成為妳的專屬紳士嗎?

I'll be as gentle as I can

我會用最溫柔的方式對待妳

Girl, what what would it take?

女孩 需要我為妳做些什麼嗎?

To be your gentleman

悉聽尊便

 

I swear I'll be the luckiest man

我保證我會是世界上最幸運的男人

If I could be your gentleman

只要我能成為你的專屬紳士

 

Yeah, I will open every door for you

我會為你打開每一扇門

'Cause my lady should be first, awh yeah

因為女士優先

I'll throw my jacket over a puddle

如果你需要越過水坑 我會脫下外套鋪在地上

'Cause my lady should be first, oooh yeah

因為女士的鞋子不能髒掉

 

So tell me baby possibly

所以告訴我

That you might consider me?

你會不會考慮我?

Just say you will

拜託告訴我你會

And I love you humbly

告訴偷偷暗戀著你的我

I just pray that you believe

默默祈禱的我

That I could be your gentleman

能夠成為你的專屬紳士

 

 

西洋 知音 FaceBook:
http://www.facebook.com/bloggerlovemusic

歡迎按讚+推廣↑

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lukey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()