close

這首歌是收錄在Cody去年發行的專輯裡的單曲
Cody的嗓音頗具特色 除了清新的曲調  這種節奏感較強的歌也難不倒他呢:))

 

Does he call you gorgeous?

他有告訴過妳 妳很美嗎?

 Even in the morning

甚至是在早上?

 Cause I would, I would

因為我會 我會這樣做

 

Does he make you laugh?

他有讓你忍不住想笑嗎?

 When he's texting you in class, girl

就在妳上課時看到他傳給妳的簡訊

 'Cause I would, I would

因為我會 會讓妳展露笑容

 

Don't need no money

我不需要任何金錢

 Oh honey, I just need you

親愛的我只需要妳

 It drives me crazy

到了瘋狂的地步

 Oh maybe, you need me too

也許妳也會需要我

 

Let's hit the city

讓我們逃離這個城市

 Come meet me

來和我碰面

 Yeah I'll show you

我會向你展現

 

A thing or two

一件你該知道的事或者更多

 I would love you longer

我對妳的愛情會更長久

 I would kiss you softer

我會更溫柔的親吻妳

 I could give you everything you need

我可以給你所有你需要的

 I would hold you tighter

我會給你更多的安全感

 Make you smile wider

讓你笑得更開懷

 

If you just left him for me

只要你能為了我離開他

 

Girl you can't deny

你不能否認

 That we're two of a kind

我們是天生一對

 I swear that I'll be worth it

我發誓我一定有資格

 Don't you see how perfect it would be

難道你看不出來我們有多麼相襯

 

If you left him for me

如果你能為我離開他

 

If you left him for me

如果你能為我離開他

 

If you left him for me

如果你能為我離開他

 

Does he make you mixtapes

他有沒有做一張專屬於妳的混音帶

 When you've had a bad day

當你度過了糟糕的一天

 Cause I would, I would

因為我會 我會去做

 

Does he buy you roses

他有沒有買一朵玫瑰花送妳

 When you're feeling low, girl

當你覺得沮喪的時候

 'Cause I would, I would

因為我會 我會去買

 

Don't need no money

我不需要任何金錢

 Oh honey, I just need you

親愛的我只需要妳

 It drives me crazy

到了瘋狂的地步

 Oh maybe, you need me too

也許你也需要我

 

Let's hit the city

讓我們逃離這座城市

 Come meet me

來和我碰面

 Yeah I'll show you

我會讓你知道

 A thing or two

一件妳該知道的事或者更多

 

I would love you longer

我對妳的愛情會更長久

 I would kiss you softer

我會更溫柔的親吻妳

 I could give you everything you need

我可以給你所有你需要的

 I would hold you tighter

我會給你更多的安全感

 Make you smile wider

讓妳笑得更開懷

 

If you just left him for me

只要你能為了我離開他

 

Girl you can't deny

妳不能否認

 That we're two of a kind

我們是天生一對

 I swear that I'll be worth it

我發誓我一定有資格

 Don't you see how perfect it would be

難道你看不出來我們有多麼相襯

 

If you left him for me

如果你能為了我離開他

 

If you left him for me

如果你能為了我離開他

 

If you left him for me

如果你能為了我離開他

 

I would love you longer

我對妳的愛情會更長久

 I would kiss you softer

我會更溫柔的親吻妳

 I could give you everything you need

我可以給你所有你需要的

 I would hold you tighter

我會給你更多的安全感

 Make you smile wider

讓妳笑得更開懷

 

If you just left him for me

只要你能為了我離開他

 

I would love you longer

我對妳的愛情會更長久

 I would kiss you softer

我會更溫柔的親吻妳

 I could give you everything you need

我可以給你所有你需要的

 I would hold you tighter

我會給你更多的安全感

 Make you smile wider

讓妳笑得更開懷

 

If you just left him for me

只要你能為了我離開他

 

Girl you can't deny

妳不能否認

 That we're two of a kind

我們是天生一對

 I swear that I'll be worth it

我保證我一定有資格

 Don't you see how perfect it would be

難道你看不出來我們有多麼相襯

 

If you left him for me

如果你能為了我離開他

 

 

 

 

西洋 知音 FaceBook:
http://www.facebook.com/bloggerlovemusic

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lukey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()