close

這首歌收錄在5sos的第一首專輯

選了acoustic版的放上來 是因為我個人覺得這樣更能聽出boys清晰無瑕的嗓音:)) 

 


[Calum:]

Within a minute I was all packed up

我只花了一點時間就打包好了

I've got a ticket to another world

準備要前往另一個截然不同的世界

I don't wanna go

但我不想離開

I don't wanna go

一點也不想

 

Silent words are hard to speak

即使沒有任何話語能夠訴說

When your thoughts are all I see

我一眼就能看穿你的想法

Don't ever leave, she said to me

不要就這麼離開,她告訴我

 


[Luke:]
When we both fall asleep, underneath the
same sky

當我們在同一片空之下入睡

To the beat of our hearts at the same
time

我們的心跳動著相同的節拍

So close but so far away

如此貼近又如此遙遠

 

[Calum:]
Can you hear me?
你能聽見我嗎?

 

[All:]
She sleeps alone

她獨自一人入睡

My heart wants to come home

我一心只想回家

I wish I was, I wish I was

我希望我是 希望我是

Beside you

在你的身邊

 

She lies awake

她清醒的躺著

I'm trying to find the words to say

我試著打破沉默

I wish I was, I wish I was

我希望我是 希望我是

Beside you

在你身邊

 

[Calum:]
Another day, and I'm somewhere new

當我抵達這個陌生的地方

I made a promise that I'll come home
soon

我向自己承諾很快就會回去

Bring me back, bring me back to you

帶我回去 帶我回到你的身邊

 


[All:]
When we both wake up underneath the same
sun

當我們在相同的陽光下醒來

Time stops, I wish that I could rewind

時間停止了 我真希望自己可以倒帶回去

So close but so far away

如此貼近又如此遙遠

 

[Calum:]
Can you hear me?
你能聽見我嗎?

 

[All:]
She sleeps alone

她獨自一人入睡

My heart wants to come home

我一心只想回去

I wish I was, I wish I was

我真希望 希望自己

Beside you

在你的身邊

 

She lies awake

她清醒的躺著

I'm trying to find the words to say

我試著打破沉默

I wish I was, I wish I was

我真希望 希望自己

Beside you

在你的身邊

 


[Luke:]
There are pieces of us both

我們的回憶四散在這個城市

Under every city light

在每一盞燈光的照耀下

And they're shining as we fade into the
night

它們仍舊閃耀著 就在我們消失在夜色之中的
時候

 

[Calum:]
She sleeps alone

她獨自一人入睡

My heart wants to come home

我一心只想回家

I wish I was, I wish I was

我真希望 希望我是

 

[All:]
She sleeps alone

她獨自一人入睡

My heart wants to come home

我一心只想回家

I wish I was, I wish I was

我真希望 希望我是

Beside you

在你的身邊

 

She lies awake

她清醒的躺著

I'm trying to find the words to say

我試著打破沉默

I wish I was, I wish I was

我真希望 希望我是

 

Beside you

在你的身邊

 

Beside you

在你身邊

 

Beside you

在你身邊

 


She sleeps alone

她獨自一人入睡

My heart wants to come home

我一心只想回家

I wish I was, I wish I was

我真希望 希望我是

 

 

西洋 知音 FaceBook:
http://www.facebook.com/bloggerlovemusic

歡迎按讚推廣:3

arrow
arrow

    Lukey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()