close

有人知道她的名字怎麼唸嗎?

這首MV是兩天前發布的:33

有點叛逆的一首歌((只要是學生應該都能體會歌詞的意境xDDD

好喜歡她酷酷的唱歌方式

之前和lggy合唱的Fancy也很好聽呢

 

Electric lights

教室無聊的日光燈

Blow my mind

企圖讓我昏昏欲睡

But I feel alright

但我並不會受它影響

And never stop, it's how we ride

永遠不會 我們就是這麼固執

Comin' up until we die

這會持續到我們死去

 

You catch my eye

你吸引了我的目光

If you wanna fly

是不是因為你也想要逃走

I'm so alive

我也是這麼活過來的

Never stop, it's how we ride

永遠不會停止 我們就是這麼固執

Comin' up until we die

這會持續到我們死去

 

I don't wanna go to school

我不想去上學

I just wanna break the rules

我只想打破所有規矩

Boys and girls across the world

男孩們和女孩們通通過來

Putting on our dancing shoes

穿上我們的舞鞋

Going to the discotheque

一起去跳舞

Getting high and getting wrecked

跳到瘋掉 跳到腿斷為止都不要停

 

I don't wanna go to school

我才不要去學校

I just wanna break the rules

我只想當個違規人物

I don't wanna go to school

我不想去上學

I just wanna break the rules

我只想打破所有規矩

Boys and girls across the world

男孩們和女孩們通通過來

Putting on our dancing shoes

穿上我們的舞鞋

Going to the discotheque

一起去跳舞

Getting high and getting wrecked

跳到瘋掉 跳到腿斷為止都不要停

 

I don't wanna go to school

我才不想去學校

I just wanna break the rules

我只想打破所有規矩

 

I'm such a star

我是一顆閃亮的星星

Queen boulevard

走在女王專屬的道路

Blaze through the dark

就像在黑暗中燃燒的火焰一般耀眼

 

And never stop, it's how we ride

永遠不會停止 我們就是這麼固執

Comin' up until we die

這會持續到我們死去


I don't wanna go to school

我不想去上學

I just wanna break the rules

我只想打破所有規矩

Boys and girls across the world

男孩們和女孩們通通過來

Putting on our dancing shoes

穿上我們的舞鞋

Going to the discotheque

一起去跳舞

Getting high and getting wrecked

跳到瘋掉 跳到腿斷為止都不要停

I don't wanna go to school

我才不想去上學

I just wanna break the rules

我只想當個違規人物

 

Get my guitar

背著我的吉他

Sunglasses on

太陽眼鏡已經帶好了

So light it up

讓無聊的生活亮起來

And never stop, it's how we ride

永遠不會停止 我們就是這麼固執

Comin' up until we die

這會持續到我們死去


I don't wanna go to school

我不想去上學

I just wanna break the rules

我只想打破所有規矩

Boys and girls across the world

男孩們和女孩們通通過來

Putting on our dancing shoes

穿上我們的舞鞋

Going to the discotheque

一起去跳舞

Getting high and getting wrecked

跳到瘋掉 跳到腿斷為止都不要停

I don't wanna go to school

我才不要去上學

I just wanna break the rules

我只想當個違規人物


Na na na na na na na [x4]

西洋 知音 FaceBook:
http://www.facebook.com/bloggerlovemusic

點進去按讚+欣賞更多好歌↑

arrow
arrow

    Lukey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()