close

很酷的樂團:))

主唱Gwen的聲音一開始聽會覺得不太習慣

可是多聽幾次就會很喜歡

MV也好有喜感wwww

 

 

It's funny how I find myself

我找到了一個讓自己快樂的方法

In love with you

那就是和你相愛

If I could buy my reasoning

如果我一定要買一個理由給自己

I'd pay to lose

那麼我一定會破產

 


One half won't do

沒有半個理由值得我這麼做

I've asked myself

我時常自問

How much do you

會為了多少錢

Commit yourself?

能把自己困住?

 

It's my life

但這是我的人生

Don't you forget

不要忘了

It's my life

這是我的人生

It never ends (It never ends...)

它永遠不會結束 (永遠不會結束)

 


Funny how I blind myself

快樂蒙蔽的我的雙眼

I never knew

但我從來不曾發覺

If I was sometimes played upon

如果我當時只是在鬧著玩

Afraid to lose

現在就不用這麼害怕失去

 


Oh, I'd tell myself

我告訴自己

What good do you do

你會做到什麼程度

Convince myself

來說服自己

Oh, It's my life

這是我的人生

Don't you forget

不要忘記了

Oh, It's my life

這是我的人生

It never ends (It never ends...)

它永遠不會結束

 

And I've asked myself

我時常自問

How much do you

會為了多少錢

Commit yourself?

把自己困住

 

It's my life

這是屬於我的人生

Don't you forget

不要忘了

Caught in the crowd

即使在人群中不起眼

It never ends (its my life)

它也不會結束(這是我的人生)

It's my life

這是屬於我的人生

Don't you forget

不要忘記了

Caught in the crowd

即使在人群中不起眼

It never ends (It never ends)

它永遠不會結束(永遠不會結束)

Oh, It's my life... (oh its my life)

這是屬於我的人生

Don't you forget... (don't you forget)

不要忘了

Caught in the crowd... (caught in the crowd)

即使在人群中不起眼

It never ends (it never ends...)

它永遠不會結束

西洋 知音 FaceBook:
http://www.facebook.com/bloggerlovemusic

點進去按讚+欣賞更多好歌翻譯↑

arrow
arrow
    文章標籤
    No Doubt It's My Life
    全站熱搜

    Lukey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()