close

這首歌比較難找欸:)))

不過Michacl獨唱的部分好多:DD

 

[Michach:]
Six weeks since I've been away

從我離開後已經過了六個星期

And now your sayin' everything has changed

你告訴我一切都不同以往了

And I'm afraid that I might be losing you

而我開始害怕自己會失去你

 

Now every night that I spend alone

現在我每天花一個晚上

Kills me thinking of you on your own

阻止自己想著你和你的一切

And I wish I was back home next to you

但還是一心只想著回到你身邊

 


[Calum&Michacl:]
Oh everyday

從我離開之後的每一天

You feel a little bit further away

都感覺你離我越來越遠

And I don't know what to say

漸漸的無話可說

 


[All:]
Are we wasting time

我們是不是浪費了很多時間

talking on a broken line

在破碎的邊緣游走

Telling you I haven't seen your face in ages

我很久沒看到你的臉了

I feel like we're as close as strangers

我們已經成了最熟悉的陌生人

 

I won't give up

但我不會放棄

even though it hurts so much

就算傷痕累累

Every night I'm losing you in a thousand faces

我夢見自己在人海中認不出你的臉

Now it feels we're as close as strangers

更加讓我覺得 我們已經是最熟悉的陌生人

 


[Calum;]
Late night calls and another text

深夜的來電還有信封

Is this as good as we're gonna get?

這就是我們要的結果?

Another timezone taking me away from you

在不同的時區我無法和你取得聯繫

Livin dreams and fluorescent lights

你在我的夢裡閃著微弱的光

While you and I are running out of time

雖然我們的時間無法連接

But you know that I'll always wait for you

但我不會放棄等待你的消息

 


[Calum&Michacl:]
Oh everyday

從我離開之後的每一天

You feel a little bit further away

都感覺你離我越來越遠

and I don't know what to say

漸漸的無話可說

 


[All:]
Are we wasting time

我們是不是浪費了很多時間

talking on a broken line

在破碎的邊緣游走

Telling you Ihaven't seen your face in ages

我很久沒看到你的臉了

I feel like we're as close as strangers

我們已經成了最熟悉的陌生人

 

I won't give up

但我不會放棄

even though it hurts so much

就算傷痕累累

Every night I"m losing you in a thousand faces

我夢見自己在人海中認不出你的臉

Now it feels we're as close as strangers

更加讓我覺得 我們已經成了最熟悉的陌生人

 


[Luke:]
On the phone

在電話裡

I can tell that you wanna move on

你告訴我你想該是時候前進了 我們不該絆住彼此

Through the tears

哽咽的告訴我

I can hear that I shouldn't have gone

我當初不該離開的

Every day, gets harder to stay away from you

少了你的每一天都變得越來越難熬

 

So tell me are we wasting time

我們是不是浪費了很多時間

talking on a broken line

在破碎的邊緣游走

Telling you I haven't seen your face in ages

我很久沒看到你的臉了

I feel like we're as close as strangers

我們已經成了最熟悉的陌生人

 


[All:]
Wasting time

浪費了很多時間

talking on a broken line

在破碎的邊緣游走

telling you I haven't seen your face in ages

我很久沒看到你的臉了

I feel like we're as close as strangers

我們已經像是互不相識般的陌生

 

I won't give up

但我不會放棄

Even though it hurts so much

就算傷痕累累

Every night, I'm losing you in a thousand faces

我夢見自己在人海中認不出你的臉

Now it feels we're as close as strangers

更加讓我覺得 我們已經成了最熟悉的陌生人

 

[Michacl:]
6 months since I went away

我已經離開了六個月

I didn't know everything has changed

我不知道一切是不是都變了

But tomorrow I'll be coming back to you

但是我會在明天回到你身邊

 

 

西洋 知音 FaceBook:
http://www.facebook.com/bloggerlovemusic

點進去按讚+欣賞更多好歌翻譯↑

arrow
arrow

    Lukey 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()