close

第一次聽到Austin的歌聲就是這首

一聽玩就愛上他了阿<333

 

You walk into the room
你走進房間裡

So perfect but unaware
漫不在乎地 無視自己完美的樣貌

Making me stop and stare
抓住我的視線

Every time I heard he broke your heart
當我知道他又傷了妳的心

Can I just fix you girl?
我能安慰你嗎?

Show you a different world?

讓你知道自己有多特別?

 


I'll take you anywhere
不管哪裡我都帶你去

I'll put you on a throne
把妳放在第一順位

I'll lay down my heart, I swear
乖乖交出我的心

And I'll make sure that you'll never be alone
永遠不讓妳寂寞

 

Only my shadow knows
只有我的影子明白

How I feel about you
我對你的感情

Only my shadow goes
只有我的影子採取行動

Where I dream of you and me
在夢裡和你相遇


Should I go or wait?
該堅持還是該放棄?

Is it too soon, too late?
這一切是否來得太快 或是太晚?

Only my shadow knows
只有我的影子明白

 

I've been loving you so long
我愛著你好一段時間了

And now that I got the chance
現在我終於得到了機會

I see you need to dance on your own
看見你孤伶伶的找不到舞伴

So I'll wait another day
我會繼續等待

Maybe another year
也許會等上好一段時間

I'm gonna be right here, oh
但我一直都在


I'll take you anywhere
不管哪裡我都帶你去

I'll put you on a throne
把妳放在第一順位

I'll lay down my heart, I swear
乖乖交出我的心

And I'll make sure that you'll never be alone
永遠不讓妳寂寞

Only my shadow knows
只有我的影子明白

How I feel about you
我對你的感情

Only my shadow goes
只有我的影子採取行動

Where I dream of you and me
在夢裡和你相遇

Should I go or wait?
該堅持還是該放棄?

Is it too soon, too late?
這一切是否來得太快 或是太晚?

Only my shadow knows
只有我的影子明白

 

I wish I could say all these words
真希望可以說出所有我想告訴你的

All these things that your heart never heard, yeah
說出這些你從未聽過的

But I saw the pain in your eyes and it sealed my lips
但你眼底的痛苦 阻止我開口

 

Only my shadow knows
只有我的影子明白

How I feel about you
我對你的感情

Only my shadow goes
只有我的影子採取行動

Where I dream of you and me
在夢裡和你相遇
Should I go or wait?
該堅持還是該放棄?

Is it too soon, too late?
這一切是否來得太快 或是太晚?

Only my shadow knows
只有我的影子明白

Only my shadow knows
只有我的影子明白

Only my shadow knows
只有它才瞭解

 

 西洋 知音 FaceBook:
http://www.facebook.com/bloggerlovemusic

點進去按讚+推廣↑

>

arrow
arrow

    Lukey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()