這首沒有錄音室版的ˊˇˋ

但是現場演唱也很棒呢

很愛這首歌<3

 

[ALL:]
You know something I don't,

你知道我有些事我避而不談

It's not like you to be cold

但是這樣的冷漠一點都不像你

Every night,

每天晚上

Replayed over & over

都這樣不斷反覆

You say things that I don't

你說我故意不談某些事

You make me feel alone

你讓我感覺到全然的孤獨

Every night,

每天晚上

Replayed over & over

反覆著這糾結的愛

 


[CALUM:]
You said it's no concern,

你告訴我不用過度關心

And everything's alright

我們沒事

Sometimes we all get burned,

但就算我們傷痕累累

And then we try to hide

也只是不斷隱藏

 


Oh, and I know

我知道

And I know

我懂

And I know

我明白

And I know

我瞭解

I should have been by your side

我應該要陪在你身旁

 

[LUKE:]
'Cause when the night gets dark,

當你感到迷惘

And there's no way back

卻找不到出路

I'll call your name,

我會叫住妳

But it's faded,

但是一切都變了

We're faded

我們都變了

 

[ALL:]
You know something I don't,

你知道我有些事我避而不談

It's not like you to be cold

但是這樣的冷漠一點都不像你

Every night,

每天晚上

Replayed over & over

都像這樣不斷反覆

You say things that I don't

你說我故意不談某些事

You make me feel alone

你讓我感覺到全然的孤獨

Every night,

每天晚上

Replayed over & over

反覆著這糾結的愛

 

[CALUM:]
So many times you say,

你說了那麼多次

I'm staying out tonight

駐守在夜色中

I wish that I could just walk away,

真希望我能直接走開

But I won't leave you behind

但我絕對不會丟下你

 


[LUKE:]
'Cause when the night gets dark,

當你感到迷惘

And there's no way back

卻找不到出路時

I'll call your name,

我會叫住妳

But it's faded,

但是一切都變了

We're faded

我們都變了

 


[ALL:]
You know something I don't,

你知道我有些事我避而不談

It's not like you to be cold

但是這樣的冷漠一點都不像你

Every night,

每天晚上

Replayed over & over

都這樣不斷反覆

You say things that I don't

你說我故意不談某些事

You make me feel alone

你讓我感覺到全然的孤獨

Every night,

每天晚上

Replayed over & over

反覆著這糾結的愛

Over

沒有間斷的反覆

 


[CALUM:]
I won't look back no more

我不會回頭

Just like I did before

就像我之前做的


Always thinking that

一直想著這件事

It's gonna be alright

堅信它會變好

Ohhhh

I'm gonna start again,

我想重新開始

This time, I won't pretend

這一次 我不會再假裝

That you're coming back into my life

你可以回到我身邊了 真的

 


[ALL:]
You know something I don't,

你知道我有些事我避而不談

It's not like you to be cold

但是這樣的冷漠一點都不像你

Every night,

每天晚上

Replayed over & over

都像這樣不斷反覆

You say things that I don't

你說我故意不談某些事

You make me feel alone

你讓我感覺到全然的孤獨

Every night,

每天晚上

Replayed over & over

反覆著這糾結的愛

 

 

 

西洋 知音 FaceBook:
http://www.facebook.com/bloggerlovemusic

請支持我們可愛的粉專<3

arrow
arrow

    Lukey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()